Obchodní podmínky naší školky:

  •  Objednávání růží

    Růže prodáváme prostokořenné – to znamená, že jsou bez obalu pouze tak, jak jsme je vyorali z pole. Což značí, že růže je možné objednávat: 

    - na podzim: nabídku pro podzimní prodej dáváme na internetové stránky vždy v květnu (jeden týden dopředu avizujeme na stránkách, že bude nabídka zveřejněna v daný datum). Od května do konce září je možné si růže objednávat. Růže Vám budou doručeny v průběhu října a listopadu podle průběhu počasí.

    - na jaře: zde se jedná o růže, které se uchovávají v zimním období v tzv. „uchovárně“, kde mají růže přirozené podmínky (to znamená teplotu od 0°C do 4°C a přiměřenou vlhkost. Takto jsou růže připraveny k jarnímu odběru. Nabídku pro jarní prodej dáváme na internetové stránky vždy v lednu (jeden týden dopředu avizujeme na stránkách, že bude nabídka zveřejněna v daný datum). Od ledna až do vyprodání růží je možné si růže objednávat. Růže Vám budou doručeny na jaře podle průběhu počasí. Objednat lze růže přes náš e-shop. 

  • Možnosti dopravy růží

    A,

    Růže si můžete vyzvednout osobně přímo u nás ve školce (to znamená na adrese: Skaličany 4, 388 01 Blatná). V podzimním prodeji se jedná o období října až listopadu. Na jaře se růže prodávají jakmile to umožní počasí. Budeme Vás kontaktovat, jakmile připravíme Vaši objednávku a na základě domluvy je možné si růže vyzvednout od pondělí do neděle celý den.

    B,

    Růže také odesíláme prostřednictvím České pošty na dobírku. Posíláme jak v rámci České republiky, tak i do zahraničí (zde odesíláme růže prostřednictvím České pošty formou EMS z důvodu co nejdřívějšího doručení). Pouze do Německa růže nezasíláme z důvodu dlouhého doručování tamější poštou (zde není jistota včasného doručení a tím nepoškození růží).


    Wir bedauern, Ihnen mitteilen zu müssen, dass wir seit dem 1. Januar 2020 keine Rosen nach Deutschland senden, da die deutsche Postzustellung sehr schlecht ist. 

    Vielen Dank für Ihr Verständnis.


    V případě doručení v rámci České republiky si můžete vybrat, zda budete chtít poslat růže jako „balík na poštu“ (ten je levnější, ale ne všechny pošty tuto službu akceptují, proto si musíte nejdříve zjistit, která z pošt ve Vašem okolí ji umožňuje) či „balík do ruky“. Růže rozesíláme pouze od pondělí do středy z důvodu, že by růže mohly zůstat ležet na poště přes víkend, což by pro ně nebylo vhodné. Růže by Vám měly být doručeny do druhého dne.

    V podzimním prodeji se jedná obvykle o období října až listopadu (růže se dají bez problémů sázet až do zámrzu).

    V případě jarního prodeje se veškeré dění přizpůsobuje průběhu počasí a nástupu jara. Po přípravě Vaší objednávky Vás budeme informovat a na základě domluvy Vám růže odešleme.

    Nikdy neodesíláme růže dříve, než nám potvrdíte jejich odeslání! Jsme velmi rádi, když od Vás dostaneme zprávu, že růže dorazily v pořádku. Děkujeme

    K ceně poštovného (dle tarifu České pošty) a ceně růží, si počítáme také tzv. balné (více viz Ceník).

  • Ochrana růží při transportu

    Vzhledem k tomu, že růže jsou živé rostliny, snažíme se jim dát tu nejlepší péči co se týká pěstování jako takového, tak i následného převozu k Vám domů. Kořeny růží obalujeme do mokrých novin a následně jsou baleny do 2-3 vrstev plastových pytlů. Růže se následně dávají do papírových pytlů či kartonů, ve kterých jsou poté odeslány. Díky tomu, že jsou uvnitř balení mokré noviny, růže cestu bez problémů zvládají a jsou připraveny na sázení. Pokud si růží objednáváte více, je možné, že budeme nuceni je rozdělit do více balíků. K Vašim růžím zároveň dáváme přibalujeme informace, jak s růžemi nakládat, až je dostanete domů. Prosíme, přečtěte si tyto informace a v případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.

    Tel. číslo je: 728 215 962

Práva a povinnosti:

  • Ochrana osobních údajů 

    Ochrana osobních údajů odpovídá požadavkům nařízení EU 2016/679 (GDPR) - viz GDPR v dolní nabídce

  • Reklamace růží

    Po doručení růží k Vám domů si prosím zkontrolujte obsah balíku i kvalitu růží. Pokud s nimi nebudete spokojeni, ihned nás kontaktujte (jak již emailem, reklamačním formulářem na internetových stránkách či telefonicky) a budeme Vaši situaci řešit. Je možné růže obratem poslat zpět do naší školky a my Vám vrátíme peníze. Pokud se k tomuto rozhodnete, prosíme Vás, abyste zabalili růže do takového stavu, v jakém jste je dostali. Na pozdější reklamace bohužel nelze brát zřetel, protože není jasné, co zapříčinilo jejich nepřijmutí.  

  • Závaznost objednávky ze strany zákazníka

    Jakmile dokončíte Vaši objednávku, automaticky Vám přijde potvrzovací email, který Vás bude informovat o tom, že jsme Vaši objednávku přijali. Pokud by email nedorazil, prosíme, kontaktujte nás pro jistotu emailem či telefonicky. Objednávka je od této chvíle závazná. Pokud se rozhodnete si některé růže přiobjednat, napište prosím do poznámky, že ji chcete spojit s objednávkou číslo XY. Jinak může dojít k tomu, že Vám objednávky zašleme nadvakrát a tím pádem byste platili zbytečně dvojí poštovné.

    Pokud se stane, že růže nebudete moci přijmout, napište nám to předem. Samozřejmě za delší čas se může stát mnoho věcí, ale je velice nekorektní jednání, pokud Vás kontaktujeme s tím, že Vaše objednávka je připravena a Vy nám oznámíte, že si ji nevezmete. Taktéž pokud souhlasíte s odesláním růží, Vaší povinností je si růže převezmout v daném termínu. Za nepřevzetí zásilky máme právo požadovat náhradu.

    Odesláním a potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva v souladu s právním řádem České republiky. Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. 

  • Závaznost objednávky ze strany prodejce

    Naší povinností je na základě Vaší objednávky, Vám růže dodat. Může se ovšem stát, že i když se snažíme pěstovat růže, jak nejlépe umíme, nemusí být Vámi vybraná odrůda k dodání. (např. při zasažení naší školky krupobitím). Samozřejmě si necháváme od každé sorty rezervu, ale i tak bohužel tato situace může nastat vzhledem k nepříznivým přírodním podmínkám, které my nejsme schopni ovlivnit. V tomto případě Vám navrhneme náhradu a na Vás bude, zda s ní budete souhlasit, či nikoliv. Vždy se snažíme vybrat co nejvíce korespondující odrůdu s Vámi vybranou. Děkujeme za pochopení.

Platba:

  • Ceny růží

    Nejsme plátci DPH. Ceny jsou konečné – viz Ceník. Cena, která je vyobrazená u jednotlivých růží, je platná vždy pro 1. jakost růže (to znamená růže má 3 a více výhonů). Pokud růže v 1. jakosti již není k dispozici, prodáváme růže 2. jakosti (2 výhony) a 3. jakosti (jeden výhon silný a druhý slabší) za nižší cenu. To znamená, že cena, která se Vám objeví u objednávky, je cena NEJVYŠŠÍ (+balné) a ORIENTAČNÍ. Příroda je mocná čarodějka, a my nejsme schopni zjistit jakosti růží, než je vytřídíme. Zároveň se také může stát, i když se snažíme pěstovat růže, jak nejlépe umíme, (př. při zasažení naší školky krupobitím), že Vám danou konkrétní odrůdu nebudeme schopni dodat, i když po inventuře (to znamená na internetových stránkách) byla v době potvrzení Vaší objednávky, k dispozici. V tom případě Vám navrhneme náhradu a na vás bude, zda s ní budete souhlasit, či nikoliv. Děkujeme za pochopení

  • Způsob platby

    Při osobním odběru je možná pouze platba v hotovosti (není možné platit platební kartou).

    Při odběru pomocí České pošty je platba provedena při převzetí růží. jestliže není dohodnuto jinak. Pokud se růže odesílají mimo území České republiky, je platba provedena na základě předchozí domluvy.